Contest Blog Terbaeek Punyaa !

LinkAssalamualaikum
hari ne nk join contest lagi..ahaahaa
kali ne eika ditag oleh syipa plak..urm korang pa tnggu lagi
join larh cpt..klik banner bawah ne..

Photobucket

Contest Cute Dolly Atau Doodle

Assalamualaikum..
hari ne nak join contest dari cci pulak larh..
jom larh kita join ramai-ramai..best taw..
klik banner bawah ne yer..


bawah ne doodle yang eika buat..maaf yer law tak cantik, bukan reti sgt wat doodle ne..



sekian disini..
babaii
Photobucket

Genk! Saya Blogger Gila

Assalamualaikum..
hye hari ne nk join segmen bawah ne pulak..
jom kita join ramai2..klik banner bawah ne..

hobi eika memang banyak..tp bawah ne eika kasi 3 jer

minat sangat baca novel, lebih2 lagi kalau novel best-best..sehari pun leh khatam buku tu..eheehee

ne satu lagi..memang tak leh nk pisahkan dengan coklat..asal pegi beli barang jer mesti coklat tak dilupakan..eheehee tp risau gak lama2 leh luruh hbis gigi..asyik mkn coklat jer..ahaahaa


tengok beruk pon layari internet masakan kita tak...ne memang jadi hobi tiap2 hari..eheehee maw satu hari eika tak buka internet memang tak sah..ahaahaa


Photobucket