Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

 Image result for drama awak suka saya tak
Tajuk : Awak Suka Saya Tak
Mula Tayangan : 25 September 2017
Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm
Siaran : Astro Ria 104 & Ria HD 123
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Jumlah Episod: 20

Pelakon : Alvin Chong, Emma Maembong, Sabhi Saddi, Rebecca Nur, Raden Ahmad Faizal, Kael, Fieza Jolie, Aman Aziz, Mustapha Kamal, Susan Manen, Angeline Tan, Joyce Harn, Michelle Tan, Jesse Lim dan ramai lagi
SINOPSIS AWAK SUKA SAYA TAK
Kisah kasih sayang antara Hilman Yong, seorang kacukan Korea-Amerika-Cina dan Intan Zulaikha, seorang gadis Melayu. Hilman telah jatuh cinta dengan Intan sejak pertama kali ketemu lapan tahun yang lalu di sebuah restoran. Hilman, seorang yang baru mengenali Islam berdoa agar dipertemukan dengan Intan lagi. Mereka bertemu kembali dan mula rapat. Hilman cuba melamar Intan tetapi ditolak kerana Intan belum bersedia. 
Tiga tahun kemudian, Intan ketemu dengan Hilman ketika mengendalikan kursus di Kuala Terengganu. Mereka kembali rapat dan merancang untuk berkahwin. Namun tragedi berlaku, Hilman kemalangan lalu hilang ingatan. Munculnya Damien yang tidak ingat akan agama. Intan berusaha untuk mengembalikan ingatan Damien kepada agamanya dan mengembalikan cintanya yang hilang.

FULL EPISOD (ONLINE)
#awaksukasayatak

EPISOD 1, EPISOD 2, EPISOD 3, EPISOD 4, EPISOD 5, EPISOD 6, EPISOD 7, EPISOD 8, EPISOD 9, EPISOD 10, EPISOD 11, EPISOD 12, EPISOD 13, EPISOD 14, EPISOD 15, EPISOD 16, EPISOD 17, EPISOD 18, EPISOD 19, EPISOD 20  

Image result for megadrama awak suka saya tak

Image result for drama awak suka saya tak 

Related image

Image result for drama awak suka saya tak

1 comment:

jhon marfun said...

Gemini Lost Wallet support customer service number
If you failed in accessing Gemini customer support number
the Gemini account because of undue hacking like scenario then customer care platform serves with high-quality solutions and suggest some tips to avoid Gemini account hacking. Users will be provided with all the alternatives for avoiding account hacking, so call up Gemini customer support at 1-888-764-0492 soon and get reliable solutions on time.
Gemini Number
Gemini Contact Number
Gemini Toll Free Number
Gemini Support Number
Gemini Phone Number
Gemini Helpline number
Gemini Support Phone number
Gemini Customer Support
Gemini Customer Service
Gemini Customer Service Number
Gemini Wallet phone Number
More visit:- https://www.cryptophonesupport.com/exchange/gemini/

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...