Aku Suka Makan !!!

Assalamualaikum

Hi salam hujung minggu, hari ni nak update blog kejap..hehe lepas ni nak buat kerja katering pulak. Dua tiga hari ni tak berapa nak sihat dengan sakit kepala, kena ulcers la.. maybe sebab cuaca panas kot air pun minum kurang..lol

Ok nak dijadikan cerita sakit-sakit ni pun selera makan pun bukan main, pagi makan nasi lemak 2 bungkus, tengah hari makan lagi nasi, malam makan bihun sup dan burger.. bila fikir -fikir balik banyak juga aku makan ye..emmm orang sakit makan kurang, tapi aku sakit makan lebih..hehe

Taraa

Okey bagi yang dah follow blog ni, don't worry okey nanti kita terjah balik, sebab sekarang ni super duper busy sikit.. tak dapat nak balas kunjungan

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU *_*

13 comments:

♥ Lia Abdillah ♥ said...

woahhh, sedapnye! Lapar pulak.. Dahla burger tu nmpk bez jeee :3

Tetamu Istimewa said...

Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya. Terima kasih.

Hidayah Suhailee said...

wah! dah lama tak mkn burger.. teringin pulak nak mengunyah burger sekarang ni.. :'(

Hanis Nizam said...

sabo jelah nengok gambo. rasa nak hentak2 kepala kat dinding.

Rayha Rozi said...

terliur tgok gmbar

Scripters said...

Perghhhh sedapnyaaaa

Anis Farhana said...

saya pun suka makan gak. hehehe. memang terliur habis tengok burger tu >.<

Unknown said...

Selamat pagi :) terbang ke sini sambil menderma :)
Nuffnangers who recently viewed your blog

Fazri said...

hobby makan boleh, asal bukan junkfood

ezyra taharin said...

burger adalah mknnan feveret sye taw!!!aishhh teringin nak mkn burger bila tgk gmbr yg awk post nie hukuhku

Unknown said...

hehehe..macam lebih kurg husna je.. dah tak sihat tapi makan mengalahkan org sihat..=P

Airis Arissa said...

salam singgah sambil follow ;)

Unknown said...

okey. dengan segera perut terasa lapar. jom makan. hehe

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...