Selamat Hari Raya

Assalamualaikum..
^_^
selamat hari raya
Aidilfitri mulia
Ampun maaf Kupinta
*******apa yea ^_-*******
Setahun Menghilang Sekarang Menjelang
Aidilfitri
Selamat Hari Raya

Merapu puk..puk dh aku ne..
ahaahaa
Rndu pulak kt blog ne
Rasa nk cukup sebulan dh aku tak
tulis en3..hehe

urm
bagi aku la raya taon ne
best +bowink
knapa?ahaaha
yg best nya dpt kumpul rmai2..
kakak dgn abng aku blik
pastu boleh main mercun..
huhuuu..
bawu mlm td dok main mercun..
spa yg ada sakit jantung..
sah-sah kena p dok jauh2.
eheehee..









ne yg best nye..
yg tak best nye pulak
raya ne aku tak gi mana2 pon..
sedeh nye..
kata nk merasa blik kg dok jugak..
ahaahaa
mana tak nya..
aku mana ada kg..
stay kt PERLIS
kg pon kt PERLIS..
eheehee..

Wat yg nk blik kg tu mesti best kan?
urm..
xpa2 sabor je la..
yg pasti kg jgak kan..
eheehee..

bila syok2 raya ne
kita jgn lupa
pada hari bersejarah ne
31 OGOS 2011
hari kemerdekaan

merdeka...merdeka...merdeka

okey penat dh aku tulis ne
rasa2 nya yang tu ja dulu k..
pupye..
bubye..
pupye..
eheehe




1 comment:

Unknown said...

semangat org MALAYSIA....uhuuuhuu

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...