Kenapa Blog Aku Jadi Macam Ne ??

Assalamualaikum
rasa macam nak nangis jer bila blog kesayangan aku ne tak leh nak buka..aku taw la aku ne manusia yg pling malas nk hupdte blog tapi jgn larh jadi mcam ne yer lain kali..T_T

Start dr semalm aku ada folo satu blog ne..tetiba tringat pulak nk buka blog, urm buka jer dia naik ne
.
.
.



hati ne kata urm takpa2 try lg skali tp tetap takleh nk buka, Aduihhh lomah jantung den taw tak ..Tak pernah2 jadi macam ne, Dah lar aku ne cetek IT sikit..Bukannya taw nk buat apa dah bila dh jadi mcm tu..Apa2 pun brsyukur sngt2 blog aku dah ok..Kalau tak alamat pencen muda lar aku..

ok sampai sini jer dulu babai
Photobucket

2 comments:

maz azura said...

tu xpe lgi dik...dri akak kne hacked lgi adess penat wooo delete data si menggong tu then letak balik data akak..jahat btol hacked tu

Unknown said...

@maz azura lowh sm5 mcm tu ka..ksiannya kt akak..urm nsib baek blog ne dh ok..:)

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...