Mega Giveaway By Cik Bunny

Assalamualaikum
dalam mood sedih ne..kenapa apa yang aku nak mesti tak dapat..T_T Dah2 tak nak rosak kan suasana..hari ne, malam ne aku nak join GA dari cik bunny, wow untungnya cik bunny kan dapat selalu wat GA..hihi Aku jgn kan GA segmen pun tak pernah nk wat..ahaahaa

Rasanya aku paling malas sedunia kot..hihi Kawan2 jom join ramai2, meriahkan GA ne..mana taw dapat menang, KATA ORANG TUAH AYAM NAMPAK DIKAKI, TUAH MANUSIA KITA TAK TAHU KAN.. hihi jadi tnggu apa lagi..jom la join..klik banner bawah ne k

(nk bgtaw ne first n3 2012) ^_^


SENARAI SPONSOR :


tarikh tutup: 31 januari 2012

| babai |

p/s: jangan tunggu lama lama nanti lama lama hadiah dikebas orang..hihi

Photobucket

No comments:

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...