Busana Pengantin Untuk Raja Sehari !!

Assalamualaikum

Alhamdulillah hari ini dapat juga nak update blog, hehe ok sekarang dalam mood orang kawin kan. cuti sekolah pun tak lama lagi, mesti banyak kenduri kawin, hehe minggu depan pun maksu dan paksu kita ada katering. Hari cuma nak share busana pengantin untuk bakal bakal pengantin yang masih mencari atau yang sedang mencari..:)
-
-








 pic kredit google 
suka dengan design ni <3


ada yang dah berkenan dihati tak.. jangan risau masih ada lagi.. 











pic kredit EZalha
dengan ini ika malabuhkan tirai ye..dah cuci mata jemput komen..*_*
bye

11 comments:

sitirohaida said...

paling suka tengok baju pengantin ni..

Unknown said...

hehe sma ika juga..:)

Unknown said...

Cantiklah...

Unknown said...

memang cantik

Unknown said...

woww! nice blog. blogwalking here. done following u. jemput dtg blog arin jgk. >_< salam ukhwah. ~fly

Akupenghibur.com said...

subhanaAllah cantiknye !!! lebih cantik dari terdedah sana sini

Rizka said...

Bajunya bagus-bagus deh
Ini trima jahitan selain baju pengantin juga gak?

Unknown said...

rizka: bukan saya menjahit ye.. ini sekadar perkongsian..sharing is caring *_*

Armae said...

Saya suka yang ada tulisan halaman 23 nya. Kurang lebih memang seperti itu yang saya inginkan :D

Liza Razak said...

wahhh...rasa nak kawin lagi sekali bila tgk wedding dress ni !! :)

Unknown said...

cantik bajunya


menabung churp2

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...