2014 Fashion Floral Vans Shoes

Assalamualaikum,

Aku suka kasut dari vans, dah lama jatuh cinta dengan koleksi dorang, bila tengok design ala-ala floral, lagi la kita suka cuma belum kesempatan nak beli, almaklum fulus banyak nak guna, hihi Insya Allah maw ada rezeki ke depannya boleh la. Jom cuci-cuci mata tengok koleksi kasut yang super duper cute. I like 200% ^_^


Aku tak pasti kasut diatas ini salah satu dari brand vans ke tak, yang pasti kasut ni sangat comel.






Ini sudah semestinya bukan dari vans, tapi design cute, 






all picture kredit to google

9 comments:

tashira sha said...

omg lawa gila kot. and of course mahal kan? haha tunggu ada duit dulu baru dapat beli ni.

Unknown said...

cantikkk !! teringin jugak nak satu :(

drshikinzainal @ ekin said...

Lawa gile.
Bestnye klu dpt grab 1.

Unknown said...

semuanya lawaaaaaaaaaaaa gila ^^

Syira Lokman said...

cantikk ! syira nakkkk

Unknown said...

Serius cantik hokeyyyy ! Dayah pun minat floral shoes ni , tapi sama la tak dak fulusssss . Tengok kwn beli cantik ok tapi dia takpa la anak orang berada , Dayah biasa-2 ja .. wakakkaaaa.. Takpa-2 satu hari nanti k .. hahaha

Anonymous said...

wah bagus bagus nya sepatunya, cantik buat cewek saya ini. salam kenal yuli dari indonesia

yuli gundhol said...

wah bagus bagus nya sepatunya, cantik buat cewek saya ini. salam kenal yuli dari indonesia

norhasnizakhalid said...

lawa nya kasut ni, comel.. nampak ranggi.. sesuai untuk anak muda masa kini..

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...