Sesat !

Assalamualaikum wbt.

Selamat berhujung minggu semua, semalam tak sempat aku nak blogwalking sebab masa tak mengizinkan. hari ni kita bw sampai lebam oke.

Balik pada tajuk entry aku hari ni sesat. bukan aku yang sesat sebenarnya ni. tapi dua, tiga hari ni aku asyik dok nampak arnab ni ja, dua hari lepas 2 ekor hari ni sekor. dok main kat depan umah aku time senja senja ni.

Sekali dua aku buat tak taw jela. aku tanya ayah ada arnab tu. arnab sapa ? ayah aku kata " yang rumah depan tu kot " emm semalam orang dok azan maghrib. aku nampak pulak. entah gatai tangan nak snap gambar arnab tu pulak. hihi meh kita tengok sama sama ye. arnab ni besar taw tak. selalu nampak kecik comel comel ja.


Ni mesti dok usha aku nak tangkap gambar dia ni. hihi


Orang lain dok kalut nak solat maghrib yang aku dok kalut kejar arnab ni, haha habis bila aku pi dekat dia lari. dok tunggu lagi. :)


Maaf ye arnab. lepas ni kalau aku nampak hang aku tak kacau dah. hihi maklum kali pertama jumpa arnab depan rumah. lepas ni tak jakun dah. ^_^

~ selamat berhujung minggu ~


13 comments:

Unknown said...

haih ika..maghrib2 pegi kejar arnab pulak eh..apa laa..haha

Unknown said...

Hahahahhaa maghrib-2 dok kalut amek gambar . Dulu dayah ada bela arnab tau , anak dia hat kecik-2 tu rasa macam nak penyet-2 jaaa .. Gerammmmm comei sangat . Lepas tu tak bela dayah . Biar besar pastu abah sembelih

Sally Samsaiman said...

dok buek apo la kejar time maghrib tu...hahahaha...nasib kejar je... :P

Unknown said...

berkunjung ke sini

Blog Santai said...

Kat rumah kita kat kampung banyak arnab ni..jiran sebelah pelihara. Selalu datang kat rumah we all..so cute...

Unknown said...

sesat lah tu.. harap2 dia tau jalan balik. huhu

Hanim said...

comeinye arnab tu, dia cari rumah angkat kot hehe :D

DILA ELLA said...

wah main kejar2 arnab hehe.. btw comelnya arnab tu.. :)

Unknown said...

kesian arnab tu kena kacau time maghrib2... :)

Umie Amirain said...

Comei kan arnab...arwah nenek dulu ada bela...tp pasni, jangan kejar arnab yer maghrib2...^_^

Unknown said...

kalau husna pon teruja nampak arnab lari2 depan rumah.. mgkin tuannya saja lepaskan nak biar bebas sekejap kot..:)

Pondok Usang said...

heyy!! lekas selamat kan dia.. takut binatang lain nampak.. abis dia kene kejar..

Aina Akmal said...

Comelnya cik arnab. Lama tak main arnab.. T.T

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...