Tabiat Macam Ni Jangan Ikut

Assalamualaikum.

Taktaw apa aku nak tulis, sebenarnya aku ada hobi yang selalu aku buat tapi jarang-jarang la. Sebab hobi ni aku selalu kena marah dengan mak aku. hihi salah satunya aku selalu online dalam gelap a.k.a tutup lampu.


Aku pun taktaw kenapa selalu online dalam gelap, mungkin sebab nakkan privasi. haha Sebenarnya aku suka tengok drama, tak kisah melayu/ korea semua aku tengok. Jadi anti sangat korea ni, hang tengok cite apa pun mesti dia ingat aku tengok cite korea. So nak dijadikan cerita tengok la senyap-senyap. Kalau dia mai tutup dgn selimut. hihi nanti ingat dok tidoq. pandai dak ? hihi

Lagi satu aku suka makan tengah malam, asal malam mula la perut ni nak kriuk, kruik. Nak kata tak makan baru lepas makan nasi dengan bubur kacang petang tadi. 


Terasa aku ni makan banyak pulak. Dah tu abang aku pulak datang siap bawak mee kuah, Alhamdulillah rezeki lagi. Tepat koi 10 malam makan lagi, haha


Aku rasa kalau ada yang nak bina lemak boleh amal selalu makan lewat malam, lepas tu masuk tidoq. wakaka, Mak aku pening aku ni makan isi kat mana ntah. Aku pun taktaw mngkin aku ni ada extra perut kot. sebab tu dia boleh makan lagi. haha okey yang tu sahaja nak share. maaf la kalau entry ni mengarut sikit.


p/s : esok belajar keta. harap dapat bawak dgn elok la. :)

6 comments:

puteraduyong said...

makan untuk hidup ke hidup untuk makan... jawab dalam hati ye ;)

ZULHILMI TEMPOYAK said...

takpe2 makan je malam2.. bukan ada apa pon.. hehehe

Unknown said...

puteraduyong - smestinya makan utk hdup..huhu

zulhilmi - hihi oke :)

Blog Santai said...

wah ika..bestnya bubur tu...nway masa study memang suka makan malam..kalau tak ngantuk..he..he

Unknown said...

mcm hal yang kita lalui..

Montana said...

nyum2..tengok udang xleh tahan ooo

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...