Banyaknya Ganjaran Bulan Ramadhan !!

Assalamualaikum,

Hari ni ialah hari yang menyedihkan sebab aku gagal dalam test JPJ, tapi takpa la bersabar je. Mungkin ada hikmah disebalik ujian ni, dengan kegagalan ni aku boleh memperbaiki diri menjadi lebih baik. Kalau nak dibandingkan dugaan yang aku dapat mungkin ada dugaan yang lebih berat yang orang lain terpaksa pikul. Nak kata sedih tu maw tak, sebab tahu nak test pun last time, awat tak kalut habis, dah tak buat persiapan dari segi mental dan fizikal, adoiii Moga test ulangan aku dapat buat dgn sebaik mungkin, Aminnn

Okey lupakan masalah gagal JPJ tu, hari ni dah masuk hari ketiga kita berpuasa kan, amacam puasa okey tak ? bagi aku cool je, hehe sebab tiap-tiap hari hujan, tak rasa panas dan tak rasa penat sangat kan. sejuk je. Dekat sini aku cuma nak kongsikan ganjaran pada bulan ramadhan, mari sama-sama kita hayati ye



banyak sebenarnya ganjaran di bulan ramadhan ni, sama-sama la kita gunakan masa yang ada memperbanyakkan ibadah di bulan yang mulia ini. Aminnn


sabarkan separuh daripada iman, agak-agak ada yang alami macam ini tak ? hehe okey selamat bersahur ye nanti. byee

2 comments:

MrJocko said...

semoga kita dapat berkat dari ramadhan kali ini, Amiinnnn

Unknown said...

inshaAllah sama2 kutip..:)

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...