Diy : Flower Crown Yang Simple

Assalamualaikum,

Dah 14 hari kita menjalani bulan ramadhan, macam mana berpuasa okey tak ? Hari ni aku cuma nak share diy buat flower crown, sapa-sapa nak feeling-2 princess lepas ni boleh try buat oke, senang je taw. Aku pun jeles, sebab dah terlanjur beli. hihi semua aku dapat dari blogger www.pamplemousse1983.com, jadi all picture kredit kepasa tuan empunya diri.=)

Flower crown ni sesuai sangat taw untuk pakai dengan shawl, kalau yang selalu follow instagram irine, mesti korang pernah nampak irine pakai. Comel ja. ^_^ Okey jom kita tengok cara buat :



Macam biasa bahan yang diperlukan adalah kain felt, reben, dawai lembut dan gunting.










okey, ini cara untuk buat bunga dia, senang kan ? tapi mestilah memerlukan kesabaran yang tinggi.=) 

Macam mana nampak senang dan simple kan ? but awesome sangat. hihi tapi kalau yang taknak susah payah nak buat juga boleh dapatkan di instagram


Selamat mencuba dan selamat berbuka puasa. ^_^

p/s all pic kredit to www.pamplemousse1983.com


4 comments:

Blog Santai said...

Comel & kreatif...

dear anies said...

sgt2 simple

Sally Samsaiman said...

comel gila oii! hihihi :D

Unknown said...

comel.. kreatif plak tuh..:)

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...