DIY : Brooch bunga

Assalamualaikum,


Salam semua, hari ni aku nak kongsikan cara diy sendiri brooch bunga, aku pun baru tahu orang buat macam ni rupanya, kalau yang rajin tu, tak payah beli dah. Buat sendiri je lepas ni kan. Jimat sikit. Yela kalau nak beli pun 1pcs dah RM 3.00 kan. 

Bahan-bahan
kain felt
kancing ( button )
gam ( yang guna eletrik tu, aku lupa org pnggil apa )
peniti

copyright : befickle.blogspot.hu

copyright : befickle.blogspot.hu

copyright : befickle.blogspot.hu

copyright : befickle.blogspot.hu

copyright : befickle.blogspot.hu

copyright : befickle.blogspot.hu

okey siap.=)
selamat mencuba ^_^

4 comments:

Azhafizah MN said...

comel je bunga ni..senang je kan nak buat pun

dear anies said...

buatkan utk sy boleh? ;-)

ecah khalili said...

cantiknyaaa..nanti nak try la..thanks sharing..=)

hazanis said...

owhh senang je rupanya. :)

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...