Rintihan Si Cilik Syiria

Assalamualaikum,

Semalam aku ada tengok berita tv9, last dorang ada tunjukkan video seorang kanak-kanak enam tahun dari syria. Jom dengarkan rintihan si cilik syiria.




Bila aku tengok, terasa sayu je.T_T Ni pun aku rakam sendiri nak letak dalam blog tapi size video tinggi pulak terpaksa upload dalam youtube dulu, lepas tu baru boleh letak dalam blog, saja nak share dengan kawan-kawan semua. =) Marilah kita doakan keselamatan gaza dari kekejaman rezim zionis. Amin

p/s PRAY FOR GAZA ^_^


3 comments:

Unknown said...

kesian kat merka di sana

Azlan Strider said...

sayu pulak rasa bila tengok video ini.. :(

Regards,
-Strider-

Unknown said...

sebak. huhu.. tak mampu nak kata apa.. sentiasa doakan semoga mereka disana dikurniakan kekuatan dan ketabahan.. huhu

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...