Resipi : Cocktail Mudah Dan Sedap

Assalamualaikum,

Dah masuk seminggu kita berpuasa, cuaca sekarang panas, tak sama masa mula-mula kita puasa. Kan best kalau dapat berbuka sambil minum air yang sejuk-sejuk. hihi Semalam dok godek-godek blog FL, last terjumpa resipi cocktail 59 saat.

Apa lagi terus la nak try, petang tu jugak aku suruh angah aku gi beli barang, nasib ja dia mahu. hehe Malam tu lepas maghrib aku mulakan operasi membuat dessert. kikikih


Bahan-bahannya ialah air gula, susu dutchlady, nata de cocco, epal, ais. Kalau nak letak susu cair pun boleh, aku malas nak beli, tu yang tak letak. >> sukatan ikut suka <<





 Okey kalau dah siap boleh la diminum, tapi tunggu time buka puasa dulu ye. =) 

selamat berbuka ^_^

11 comments:

Blog Santai said...

Wah meltingnya Ika..best-best...

Akupenghibur.com said...

nampak mudahnya.. jadi nak buat..ohhhhh

Mia Liana said...

senang dan cepat siap... sedap ni...

p/s: terima kasih sudi join. blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/07/senarai-url-blog-6.html

Unknown said...

RDZ - hihi bleh try ye..:)

Aku penghibur - memang mdah pun, try la buat..hihi

mia - terima kasih..

Unknown said...

nampak mcm sedap ika..sesuai mkn masa lepas buka puasa kn :)

cikdelimamerah said...

kena buat ni...cam sedap jer

Montana said...

Blogwalking..datang dari Blog Mia..Senarai Blog saya number 80 dari bloglist yg dipostkan oleh MIa...selamat menyambut Ramadhan ;-)

Unknown said...

sedap u cocktails..

dtng dri blog kak mia

Jari Manis said...

Ahakssss mmg cepat betul tu x sampai 60 second tu :-)

Unknown said...

mudahnyaa.. berkhasiat..hehehe..

Azhafizah MN said...

memang mudah..sedapnya!

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...