Review : Hansaegee Nature Online

Assalamualaikum

Hari ni aku nak review satu product dari Beauty Clinic, product ni ialah dari Korea. Pada entry yang lepas aku ada cite pasal product ni. Dah lama sebenarnya nak try guna, and now hasrat aku tercapai. Let's see !! ^_^


Inilah produk yang aku nak tu :Beauty Clinic Sulfur Blackhead Suction Nose Pack, H.D.P Pore Stamping Charcoal Mineral Mask, IPL Whitening Laser ( 2 Steps Ampoule Mask ).

Kebentulan time aku beli Hansaegee.com ada buat promotion gila-gila jadi untung kat aku sikit dapat harga sale. hehe


Sulfur Blackhead Suction Nose Pack

Okey mula-mula kita tengok first product, iaitu sulfur blackhead suction nose pack, product ni mampu membuang blackhead @ whitehead yang bertempek kat hidung kita tu, ini macam nose pack yang biasa kita dok beli dekat watson @ guardian tu, tapi yang bestnya produk beauty clinic ni ialah, disertakan sekali dengan Pore Stamping Serum iaitu bertindak mengecilkan pore yang terbuka tu, best kan ? 





Let's !! Mula-mula ambil nose pack dan koyakkan terus basahkan sekitar hidung dengan air, sebab kalau tak nose pack susah melekat, then tampalkan di hidung, biar 10-15 minit.


Yeah akhirnya :)
Terlupa nak zoom tadi tapi nampakkan hasilnya, katakan tidak pada whitehead. =)hehe 



jangan lupa sapukan pore stamp serum di hidung untuk menutup kembali pore. Harga RM 37.00


H.D.P Pore Stamp Mineral Charcoal

Okey, now second product face mask. H.D.P pore stamp charcoal. Ingredients : LS 8865, Zinc PCA, Sea grape extract, camellia sinensis callus culture extract. H.D.P pore stamp mask ni bertindak mengawal sebum berlebihan, melembabkan kulit, dan menutup liang pori yang terbuka.


First cuci muka, then tampalkan mask ni selama 15-20 minit, tapi aku over terlebih pakai sampai pagi. hehe mask ni best taw sebab dia nipis je dan sejuk bila pakai. Tu sebab yang over pakai sampai semalam. =) Harga RM 11.90


IPL Whitening Laser 2 Steps Ampoule Mask

Product yang ketiga face mask jugak iaitu IPL whitening laser, mask ni beza dengan yang tadi sebab ada 2 steps cara penggunaannya. Ingredients : stable vitamin C-AA2G dan Licorice extract dan arbutin.



Bertindak mencerahkan kulit, dan mengurangkan kulit menjadi gelap dan kusam. Aku malas dah tulis, so aku prints screen jela cara pemakaiannya. =) Harga RM 17.90


kredit to hansaegee.com

Amacam dah tahu kan bertapa bestnya product ni, jom dapatkan segera sebab hansaegee.com tengah buat promosi gila-gila ni sempena hari raya nanti. Aku pun macam teringin nak beli lagi, tapi apakan daya, yang aku beli hari tu pun belum habis. :)


Dapatkan product disini @Hansaegee.com 


4 comments:

Syira Lokman said...

SELAMAT TUNGGU BERBUKA :) HEHE..

Unknown said...

@syira - slamat brbuka jgak..

Unknown said...

slmt puasa ika:)

mcm2 produk utk ilangkn blackhead & whitehead skrg ni kn. yg ni made in korea pulk

Azhafizah MN said...

mesti best pakai ni..sekali cabut je kan

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...