Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Assalamualaikum,


Aku rasa mesti ada yang dah tahukan nile.com.my ni merupakan online shopping Malaysia yang menjual baju, tudung, kasut, barang- barang gym, buku, beg, kelengkapan rumah dan banyak lagi. Dan harganya memang berbaloi. sebab murah-murah saja bak hang. hehe

Okey sempena menyambut hari raya yang akan tiba nanti, pihak nile.com.my ni mengadakan satu giveaway, yang bestnya hadiahnya tersangat lumayan, enam pemenang dicari. =)

Hadiah yang bakal dimenangi :

2 x pemenang bertuah akan mendapat RM 300 tunai
4 x pemenang bertuah akan mendapat RM 100 tunai

kalau aku menang duit RM 300 tu, aku nak buat duit raya, nak bagi dekat saudara-saudara aku yg kecik-kecik molek tu. Selain itu, ofkos utk beli baju raya utk mak, utk aku.hehe lepas tu nak belanja family aku makan luar sebab selama ni aku tak pernah nk belanja diorang.So kalau rezeki aku tahun ni dapat la diorang merasa makan percuma. Selebihnya untuk simpanan masa depan. Macam mana okey tak aku punya plan ?

Macam mana kawan-kawan pun nak join jugak kan ? tapi mcm mana ? senang je, cara-caranya ialah dengan membuat satu entry mengikut step dibawah :

1- Tajuk :Saya Nak Duit Raya RM 300 Daripada Nile.Com.My

2- Letakkan banner seperti diatas didalam entry korang dan link kan banner tu dengan link yg ini 

http://www.nile.com.my/page.php?cd=76 

3- Dalam entry tu korang perlu ceritakan apa korang nak buat jika dapat duit RM 300 tu utk bulan ramadhan atau hari raya nanti

4- Emailkan ke  give_away@nile.com.my  korang punya detail dengan tajuk :

Raya giveaway ( nama penuh korang )

a. Link blog :
b. Nama penuh :
c. H/p Number :

Boleh check resultnya di >> sini << Tarikh akhir untuk join giveaway ni pada 21/7/2014, 11.59pm. Pemenang akan dipilih berdasarkan random.org.

semoga berjaya semua ^_^


6 comments:

PCL said...

Good luck..selamat berpuasa ramadhan.

Sally Samsaiman said...

semoga berjaya ye! :)

Azhafizah MN said...

Good Luck ye :)

Unknown said...

ada felixia laa..hehe

byk juga wang hadiahnya tu ika..good luck ika:)

Unknown said...

terima kasih smua..:)

Unknown said...

semoga berjaya ika..:)

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...