Biskut Teddy vs Zaman Kanak- Kanak

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, hari ni sudah menjangkau lima hari kita menjalani ibadah puasa kan. Masak menu apa untuk berbuka ? hehe dua, tiga hari ni hujan tak turun, biasa la cuaca panas sedikit, tapi takpa la ambil sebagai dugaan berpuasa. =)

>> gambar hiasan <<

Biskut fav masa aku kecik-kecik dulu, sebenarnya dah lama tak makan ni, entah aku tertengok tv tadi, ada sorang budak tu sebut biskut teddy. hehe Terus aku teringat biskut ni. Aku tak taw la cerita ni mimpi @ realiti, dulu aku pernah hilang dekat kedai kasut, punya la dok nangis cari abang dgn mak aku, tut tut dok belakang tu je. hehe time tu kitorang tak ada transport lagi, pergi mana-mana naik bas je.

Lepas tu balik mak aku belikan biskut ni, suka x3 perangai masa makan biskut ni suka makan gigit sikit-sikit sebab takut habis cepat. hehe hodoh giler bila fikir balik =) Biskut ni mahal xhingat, sebab ada sejemput ja. :( makan pun xpuas.

p/s Aku masih berfikir apa cerita aku hilang tu mimpi @ realiti. hehe >.<

Ada tak yang suka biskut ni macam aku ? cer jawab, cer jawab



5 comments:

Montana said...

ada lagi noo biskut ni

Unknown said...

taktaw nk kata la, kena p tengok dkt kedai..:)

Jari Manis said...

Salam ika, terima sudi singgah blog akak Jm :-)
Salam ukhwah ye :-)
Bicuit tu? Comei je syg nk mkn waktu kecik2 mak x pernah beli mmgx pernah mkn :-)

Unknown said...

Dah jarang nampak biskut teddy ni kat kedai . Kannnn.. sejemput ja , angin ja yg lebih . hahaha .. Fav jgk masa kecik-2 dulu . Makan pun ada step . 1st gigit tangan , kaki , kepala . Last skli baru makan badan dia . hehehe

Unknown said...

biskut wajib kalau balik asrama/rumah sewa dulu..hehehe..

Tonton Awak Suka Saya Tak 2017 Full Episod

  Tajuk : Awak Suka Saya Tak Mula Tayangan : 25 September 2017 Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 mlm Siaran : Astro Ria 104 ...